1 desember 2017
Ministormen

Ministormen er på plass. 

Mini-Stormen er en modell av Stormen Konserthus, og skal skape oppmerksomhet rundt kultur på en ny arena. Modellen er et flott skue, i tillegg til at man kan gå fysisk inn i den for å se.

– Vi ønsker å vise at vi har et brennende hjerte for kultur og opplevelser, og Stormen Konserthus har blitt selve symbolet på den blomstrende kulturaktiviteten som har vokst opp i Bodø de siste årene. Denne satsingen til Bodø kommune har blant annet resultert i at Bodø nå er Norges kulturkommune, samt at det satses på å bli europeisk kulturhovedstad i 2024. Dette ønsker Coop Nordland å støtte opp om, sier markedsføringsleder Cicilie Schjølberg i Coop Nordland.

City Nord er Nord-Norges største kjøpesenter, og en møteplass for veldig mange mennesker som kommer for å handle. Nå får besøkende også mulighet til å bli bedre kjent med Stormen.

– Dette er en gylden anledning for oss å få vise oss fram på en helt ny arena, der vi også treffer folk som kanskje ikke er så godt kjent med oss. Vi både håper og tror at dette kan skape økt oppmerksomhet rundt programmet vårt, og forhåpentligvis senke terskelen for at folk kommer på arrangementene våre, sier markeds- og kommunikasjonssjef Andreas Førde i Stormen Konserthus.

Konseptet vil bli utviklet underveis, men det vil bli en del konserter og aktiviteter for barn og unge. Det skal også være en arena for billettsalg og promotering av arrangementer i konserthuset.

Captcha-image